chill, Skola

Sitter i skolan nu, jobbar med ett analyserande arbete om Moulin Rouge - filmen. ganska skönt att kunna sitta och lyssna på musik på youtube och faktiskt ha de som arbete ! smart!
Ska vara klar med det till på måndag så jag måste jobba på i veckan.
Problemet är att jag verkligen inte har någon ork. har legat vaken så sjuk länge inatt, och innan jag gick och la mig "hörde" jag min väckarklocka och ångesten satte in, Till och med innan jag ens hade sovit kände jag hur kroppen inte ville gå upp ur sägen.
Jag känner att jag behöver lägga min energi på annat just nu. På min familj. mina vänner.
känns som jag går sönder. vet fan inte vad jag ska göra.
k a a a o s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0