Datorstrul och fest

Jag kan säga att helgen va kalas, Simone och Grand!
samma sak igår på Julspex, simone och grand, den flickan är en favorit

problemet ligger i att jag inte orkar tänka på att jag ska vara borta,
tanken på att komma ner och vara där är okey. men inte åka ifrån.
det gör så ont i mig när jag undrar om någon kommer sakna mig.
om det kommer vara någon skillnad eller om det inte ens märks.
jag vill ju inte lämna er. jag vill bara lämna allt.
jag vill göra som jag gjorde första gången jag träffade greta,
bara ligga i sängen hela dagen och inte ha ett enda bekymmer i världen.
bara vara emma ekenstam och andas lycka.
inte panik. hela tiden.
gråta. skratta. pussas. andas. blunda. vara.

Marie Rundström är lycka.
Ida Andersson är lycka.
Melanie Knattemarmelad är lycka.
Joel Heen är lycka.
Sara Andersson är lycka.
Dennis Olivendal är lycka.
Simone Svennson är lycka.
Tobias Nilsson är lycka.

jag tycker att den bästa låten just nu är
DISCOCREW - VAJE VECKA ÄR DET HELG
eller ? patetisk, ensam, ickesaknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0