Fantastisk

Jag är inte alls pigg idag. men så äre ibland.

Kul med snö iaf, synd att det inte är lika mycket som i lund.
Lund- Balen var kalas! lite ensamt stundtals, för jag kände ju ingen mer
än filip. vi var ca 100 st som åkte till hemlig ort i malmö och
åt 3 rättters middag och dansade vals (!) haha!
Dock buggade jag mer med filips vän Karl! det var fantastiskt!
roligaste dansandet på evigheter! tack Karl! :D

Efterfesten i lund är lite suddig, men det serverades mat och dricka! :)
Efter en kalas lång promenad hem som intefattar att jag och filip
följde karl hem, så somnade jag runt halv 7 tiden.
fyfan va gott de va med bacon till frulle sen! olalal!

Vi chillade stenhårt och kollade på mer varanteve innan jag skulle
begemig hem med tåget. Lyckades komma när dom hade stängt dörrarna.
MEN! eftersom dom är så snälla i skåne så öppande dom :)

Väl hemma i falkenberg var det SVINKALLT och jag hade inte
klätt mig väl. hah! åkte buss ner till stan från stationen och
drog hemtill mamma en sväng. Åsa, Basel och sara var där och jag är nu
bjuden på saras födelsedagskalas på Lördag :) Tackar och bockar.

Nu ska jag snart klä på mig lite kläder och trippa iväg i halkan.
kommer nog att ramla och dö. menmen!

Puss och hejtjatjenahallå. typ

Kommentarer
Postat av: Petra

inte kul med snö och väldigt mcyket kallt! ;P

2008-11-24 @ 18:02:12
URL: http://wellingtons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0