killar, tåg, öl och lund

Fyfan,igår stylade jag min lillayster så hon kunde vara snygg på disco, det ägde.
Plus att det var snö och jag åkte kana på fötterna som en besatt igår. kul!

Mamma och lars körde mig till staionen där jag satte mig snällt och vänta på tåget.
tåget kommer inrullande och jag får ett sms av greta där det står "kolla bakom dig"
Jag vänder mig om men ser inget och då hör jag "emma!" och så kommer han springande,
pussar mig på munnen och sen hoppar jag på tåget.
dude, det var nog det bästa som har hänt denna veckan,

Dock slutar inte alla överasskningar där. utan när jag tar steget in på tåget hör jag ytterligare ett "emma"
dock ett mer förvånat sådant.
Och när jag vänder mig om så sitter Thomas Rutgersson där. min lilla fis!
haha, fyfan va skön det va att snacka skit och dricka öl. (dock var jag lite lummig när jag kom till lund
vilket resulterade i att jag nästan halkade och dog ca 2000 gånger) haha

jag kom till lund och filip mötte upp mig och vi promenerade till Sparta där jag befinner mig nu.
sen lagade vi tacos ( YEEEEEEES) och drack wiskey! mums.
vi hann med att kolla lite på varan tv innan sovdax. för filip den nörden skulle ju upp typ. 8 ?!??
hehe, well. nu är filip utflugen och jag undrar vad jag ska göra.
behöver köpa strumbyxor, ill ikv. men jag ve inte om jag vågar leta mig ut på lunds gator. haha!

får nog ta migi kragen och hoppa i lite kläder iaf.
nervös som en galning för balen ikv, hoppas jag inte snbblar och dör :(

well welll,
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0