Sängmys

Usch va skönt det är att bara ligga kvar i sängen när man är vaken, det är nog något av det bästa som finns,
Just nu saknar jag dock greta -.-
Kvällen igår gick i ölens täcken, men det blev en lugn kväll. det var ju bra det. Sprang på min brors gamla kompis Felix, vilket var ett spännande samtal ^^
tur att det blir bättre med åren :)
Efter lagom mycket fyllesnack tog jag halv 2 bussen hem och sov, men först gjorde jag ett tappert försök att få med mig marie hem. Men jag misslyckades.
På söndag är det fars dag och då ska jag pussa på pappa! hehe
'inte långt kvar till thailand nu, måste nog börja packa.. galen som jag är
men innan dess ska jag hämta ut mina bikinis från hm! ska se om lotta vill köra mig och göra det nu! :)
Tack till sebbe och koffe för deltagandet i förferren. frågan är bara vad man ska göra ikv ?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0