söndags mys

Fyfan!  igår va mig en läskig dag, fast det var rätt otippat. Jag åkte först hem till mamma på förmiddagen och lekte lite med dem, sen dog jag mig vidare hem till Melanie och skulle spökas ut. Jag tyckte att mina vänner såg väldigt läskiga ut så jag bestämde mig för att lita på deras omdöme och beslutade att Lotten skulle döda mig. När jag väl var död kände jag mig snygg som fasen och redo för kalas!
Promenerade till AIK vallen och där började festligheterna med Mat och skratt! Det minsta man kan säga om festen var att blodet rann, På alla!  haha!
vid halv 12 tiden drog vi ner till stan för att konsumera lite mera! och det gjorde vi minsann. och gott vare!
Sen helt plötsligt så kom Greta, som förövrigt var i varberg och festade.. Han bara stod där. han är fan underbar. Min lilla Greta :)
Jag träffade på min söta lilla vän Simone och jag bestämde mig aldeles nyss att vi ska leka snart. hon vet inte det än bara.
Nu ska jag snart hoppa upp ur sängen och klä på mig, sitter i mina nya snygga underkläder från H&M och morgonrock, oush va osexigt. haha! Sen blir det bussen till falkenberg och leka med lillsyrran. Borde nog äta något innan jag kilar. men jag är lixom inte sugen..
Skola imån, vafan tog lovet vägen ?
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0