Torsdag, snart helg och SARA!

Fick nyss den gladaste nyheten på evigheter!
Sara älskling kommer hem i helgen! hem till lilla lilla fbg för att pussas och kramas lite,
gud va underbart det ska bli. fyfan ska sno henne och låsa in henne i mitt hus!
eller, hennes mamma kan kanske få träffa henne lite med.. lite.

tvångsmässigt accepterar jag faktum att jag har  trillat dit, jag vet vad jag känner
Men jag påstår inte för en sekund att jag tycker om det.
det skapar bara problem och jag blir galen i huvudet.
Och jag vill inte ha det så, tur att det bara skapar en liten den av virrvarret.
aldrig mer, Varför förstår jag itne när jag säger a l d r i g - m e r  ? 

Skola idag, börjar igentligen 12:15 men har vart här sen tio. skulle vart här 9. men försov mig, Pucko.
imorgon blir det att följa med Mamma och Lars till giftcentralen, för mamma ska ha omgång 2 av cellgifter.
Hon är rätt snygg i sin nya skallepär frilla :) jag gillart! <3


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0