yesbox typ.

Dagen började nice, underbart att vakna jämte greta, underbart att känna hans kropp mot min.

sen drog jag en sväng till mamma och drack morgon kaffe, sen vidare till mormor och mordar. klippte morfar och gjorde honom snygg som fasen! Han kallade mig lillis idag, det har han inte kallat mig på flera år, fyfan va jag inte vill att min morfar ska vara sjuk mer. Inte utan morfar, Eller hur lollo ?
Efter de bar det av till pappa! det blev smörebröd med sky och öl, alla tider. sen bokade jag och pappa sista delen på resan och slutpriset blev 7800 ist för 9900 Gladgubbe . nu bör det iaf snart av. 26 dagar. åh reseångest.
Jag vill att Ida följer med mig till thailand. Do thailand with me baby, Du i varje andetag <3

nu ska jag snart försöka sova, vilket kommer bli omöjligt, för jag är på världens kassaste humör. skit.

Ist för att vara jobbig och be om hjälp så blir ja arg på människor, jag andas en gång för lite och en gång för mycket

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej lilla vännen... vart är du???????????? jag letar och letar men finner dig ingenstans...tomt utan dig... du är för långt borta för att jag ska kunna nå dig...

Du vet att du är älskad hoppas jag!!



Vännen vart köpte du din flygbiljett ner till Thailand och tillbaka?



Älskad



tjing

2008-11-10 @ 03:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0