Förfest dirr

Jodå. visst var det en bra dag i skolan! sjukt bra gick det när det kom någon och ville prata om hotell. men magnus är nog grymmast i världen på att prata. han skulle nog till och med kunna sälja använda strumpor till en benlös! Det gick ganska bra med försäljningen på Nygatan, dock sämre på CS :( Blev ganska besviken på att det inte dök upp en enda från min klass.. ifs klarade jag ju det bra ändå! Det var jätte kul att kunna förklara för de 9or som dök upp hur viktigt det är att välja med hjärtat. och att välja något som man faktiskt tycker är roligt. inte bara givande i karriär syfte. Jag menar, man kan inte gå till skolan i 3 och hata det. för då slutar man att gå dit. Det tror jag iaf.

Nu hoppas jag att ida är på ingång så förfesten kan ta fart, så snart blir det marie och vin med flickorna som gäller! + dennis vill säga! :D
Förövrigt så saknar jag Greta, greta är grejjen just nu!

Magen kurrar så det är nog dax att laga mat när ida kommer!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Petra :)

Magnus är en grymt bra mentor :D

2008-10-18 @ 18:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0