Onsdag @ GBG

Mums, vaknade inte senare än kvart i 6 i morse och gick upp och gjorde kaffe till mig och mina snygga gäster! :) dom fick sova gott en stund till ^^. vid 7 kom maries mamma och hämtade upp oss och färden mot gbg kunde börja!
Och vilken underbar dag det blev i goda vänners lag och en underbar kusin med bihang ;) förlåt jestper! haha! Och vidare fortsatte shopping shopping och åter shopping, Iaf för marie och dennis! :) Fan va det är mumsigt att bara springa runt i affärer och vara med underbara människor ? Jag önskar alla dagar var som idag.
Och en sak som man inte gör varje dag, är att ha med sig KEEPME i Götet. Dennis, du är underbar och du är inte bara keepme, du är Dennis <3 ily Big time! :)

Skolan börjar snart, halva lovet har redan gått. Och snart åker jag till thailand. Resefeber/ångest/lycka/panik.

jag tycker om dig Greta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0