FYFAN! GRILLA

Jag vet minsann hur man ställer till med fest.

Innan gick det ut en mängdinbjudan till mina underbara vänner.

Så imorgon skall årets första "ute" grillning hända.

Alla som vill komma imån får höra av sig till mig! Det är en open night! Det viktigaste är att vi har kul! Bratt har kickoff öppnande imån inför sommaren och det blir antagligen det för en del efter grillet! Så alla som vill komma hör av er och medtag grillsaker!


Annars har jag vart hos doktorn idag och fått veta att jag har en hudinfektion i naveln och måste käka penicillin. Vilket suger. Men vafan ska man göra!

Idag har jag mest chillat i sängen förutom när jag lagade till en god Påsklunch till familjen! Sjukt gott,


Imån ska SOLEN skina och ikväll ska jag orka reda ut min garderob!



PUSS


Kommentarer
Postat av: Petra

skriv gärna ett lååångt inlägg sedan om den här grillkvällen :) hihuh

2009-04-09 @ 21:04:18
URL: http://wellingtons.blogg.se/
Postat av: Therese

Yes, The Filp is back. Utnyttjar sin lya lite :D



Jag ska absolut hälsa! Kärlek till snutt Emsing!

2009-04-13 @ 15:03:25
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0