Ändrade planer

Skulle lekt med älsklings rolf idag men det blev inte så,
krångel och jag var på dåligt humör.
men rolf. jag hade fan sett fram emot det as mycket.
fet hoppas jag du fattar.

Men det blev en tripp in till Falkenberg iaf och träffa
axel och tobb, och kaffeee. gott.
vi åt även chips och spagetti :D
Hjälpte grabbarna att plugga lite till nationella med.
Det kommer gå as bra!

Annars har det vart en bra dag i skolan
efter lite om och men..
Fixade fram alla schema och nu är vi redo för Stockholm

Checklista (människor då)
Kartor, och tidschema!
33 st häften gjorda! 5 till mig och lärarna (deluxe)
och resten till klassen.
Ska dock bli jävligt tidigt, ska kolla med emelie hur hon tar sig
till stan eller om hon sover hos david..
Annars blir det att åka från slöinge klockan kvart i 5 med bussen.
jävlar va tidigt! lär vara död!
nej men jag ser fram emot det, skall iaf träffa prinsen!

idag påväg in till falkenberg såg jag något fantastiskt!
Jag bor ju i en liten ort som heter Slöinge
Och i denna lilla lilla orten finns Sia Glass!
och när jag åkte förbi fabriken såg jag att de höll på att lasta
iväg de små glass kioskarna som kommer finnas utplacerade lite överallt
hela sommaren! Och detta mina vänner är ett underbart täcken!
Det är snart dax för årets första mjukglass och sen är det kört!
Våren kunde minsann inte timat in sig bättre än nu!

I övrigt så ringde docktorn mig idag,
bara 2 veckor efter att jag var där och tog alla prover.
Jag hade iaf inte någon tropisk sjukdom
men jag hade någon infektion såg de i blodet
dåliga blodkroppar och en dålig sänka?
inte en aning men han sa att jag bara skulle komma
tillbax ifall jag kände mig sämre.
Synd att det inte var en tropisk sjukdom och jag dog
och min familj kunde stämma dem..
2 veckor känns ju LITE överdrivet


Nej nu är det dax för ännu en Stefan och Krister färs!

Där fick du! och Söderkåkar är avklarade!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0