dagen lider mot sitt slut

Nu har jag snart haft min födelsedag klart.
det har inte vart den bästa, men heller inte den sämsta.
utan en vanlig födelsedag.

Idag har jag fått: en Drink bok - Anna, 200 kr - Thomas (farbror) med familj, Underkläds sett (rosa spets!)- Melanie, Hello-kitty godis samt ett "presentkort" på en kommande gåva- simone, mössa-mamma, en krona- peter och en hemlig present från min bror.

annars var jag med mamma i göteborg hela dagen och kom hem vid halv 5. sen droppade gästerna in efter det. ett tag var vi ett stort gäng. men pappa var sjuk, farmor och farfar upptaga och morfar för sjuk för att orka och mormor åker inte ensam. tråkigt att släkten inte kunde. men så är det ju ibland. även om man blir lite Besviken.

gästlistan:
Mamma
Malin (lillsyrran)
Linus (bror)
Emelie (linus tjejj)
Tomas med fam (farbror samt fru 2 barn)
Simone
Melanie
Ida
Tobbe
Peter
Sebbe
Anna
 
+ Lotta,totte,helle.
så det kom några iaf.

Bästa var att mina vänner ville komma. det var fan underbart. jag älskar dessa människor och vill att dom sitter i min säng alltid och dricker kaffe. Dock saknades några, tex marie! :(  men hon var ju sjuk. inte bra
underbart att mer än 100 personer har grattat mig bara via Facebook. det är coolt tycker jag! vilken FB nörd jag är :)
nu måste jag sova för jag ska med mamma imån igen till sjukhuset i Göteborg. och måste åka till henne redan med =8:24 bussen.
Sov gott allihop och hoppas ni har haft en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0