Fantastiska vänner

Jag hade en kalas kväll igår! det började med för-förfest hos mig.
det blev jag, ida, filip och sara! det skålades och skrålades! det var fina grejjer!
Idas bror hade förfest och vi blev upphämtade för att delta i denna festlighet
Vilket visade sig vara trevligt! och ut till krogen drog vi sedan med partyhatten på!
Väl inne på zätas var det kärlek på högsta nivå till höger och vänster.
kändisar i form av emil i lönneberga träffades även på!
Kvällen blev som vanligt en trvlig luddig Zätas
Ända skillnaden var att Sara och Filip befann sig i falkenberg.
Vilket visade sig vara ett bra drag!
Natten spenderades i Heen residence och det blev både krossade glas och blödande fötter.
Bra att det finns pizza hungriga vänner till hands!

dagen idag har spenderats med Lillasyster och ida. samt en snabbis kaffe med oscar :)
Städat solat och spelat Buzz har vi hunnit med.
Vilket kalas väder. och vilket gott kaffe.

Sara! jag älskar när du är hemma. det är nog det bästa som finns att träffa dig <3
IDA.... PUSS
Tack för helgbesöket filip :)

Nu orkar jag helt enkelt inte blogga mer. Ska kolla om det finns någon mat i kylen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0