Födelsedag!

Igår var det kalas för Kaj simones plastpappa :) och det blev himla bra!
jag och simone skrattade och skrattade och skrattade ! busungarna deluxe.
jag älskar den lilla fisen. bra att hon finns i mitt liv!
I övrigt var F med som är simones kille och han kollade lite undrande på oss när
vi fick galna fnissattacker! underbart!
Det blev svarttaxi och smyga in på Zätas.
Filip löste så jag kom hem säkert!  vilken pärla den killen är :)

just nu ska jag aldeles strax gå ut till bussen för jag ska hem till min lilla mamma
och gratta min älskade Syster Malin Agnes Juliana på hennes 12e födelsedag som
infaller imogon. Då var det 12 år sen den underbaraste lilla flickan som finns på jorden föddes.
Min lillasyster, min älskling.
Grattis Finaste Malin. Jag älskar dig mer än du någonsin kommer att förstå.
Du är det bästa jag vet. <3



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0