Godnatt!

Nu har jag packat och städat undan lite i rummet.
ska försöka sova så jag kan vara lite lite pigg imorgon kvart
i 4 när klockan ringer, vidrigt.
men allt är framplockat, kläder och väskor.
kaffekokaren laddad och jag taggad!
Hoppas bara på bättre väder för nu regnar
det och låser satan i gatan!

Malin blev glad för örhängena som jag köpte i en juvelaffär i Bangkok
sen bakade vi Cupcakes! det blev as bra! muffinsen as goda
och roosa! med fint strössel på.
ska prata ihop med med simon ang dessa muffins
www.littlebigsimon.blogspot.com
hans blogg är förövrigt väldigt underhållande och bra!

nej nu kallar kudden, det blir
Simpson the movie och somna till den!
Spiderpig-spiderpig-do whatever a spiderpig do!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0