helg, kompisar och tåg

Jag har nu kommit hem från Göteborg nu.
det blev en trevlig tripp och jag njöt verkligen av att komma bort lite.
Är det okey ? jag har varit hemma i 5 dagar och tillbringat lördag och söndag i Gbg och jag känner att det är bra att komma bort ? det är inte okey.. jag måste inse att jag kommer behöva vara hemma i 3 månader.
jag kan inte riktigt få bort den kryopande känslan i kroppen som kommer när jag inte klarar av att slappna av och känna mig hemma. Missförstå mig inte, jag älskar att vara hemma i mitt rum och sova i min säng. men inte i sverige.
och min kropp totalstrejkar. är inte frisk än. doktorn har inte ringt och sagt vad som är fel. Jag har fått massa torrutslag som inte ger sig, mina läppar spricker hela tiden oavsätt hur mycket jag smörjer dem.
inte bra, inte okey. Äkta dåligt.
Imån börjar skolan, ska åka klockan 7 hemmifrån, första gången i skolan sen slutet av November, känns jätte konstigt! inte bra! jag har lixom vant mig att inte vara där.. det känns inte som jag behöver det längre.. fan.
jag som tillochmed gillar skolan, måste tagga loss nu.
Lovad försövrigt marie att jag skulle gå med henne på Falkenbergs balen, måste styra upp det!

på onsdag börjar mammas strålningsbehandling i Gbg, ska se om jag kan komma loss från skolan och följa med henne, vill inte att hon ska åka ensam första gången. man vet ju inte hur hon kommer känna sig.

Saker som måste göras i veckan:
Gå till skolan!
Fylla år
Skicka iväg daniels tavlor till Bårlänge
följa med mamma till Göteorg på strålning
Städa rummet
Sola
Plugga mins en miljon timmar om dagen
dricka massa kaffe för att orka med det
Gå på kalas hos Peter för Tobbe
köpa paket till tobbe
Duscha minst en gång om dagen
Sova
Äta
Borsta håret

eller, nu ballade listan ur. Som det kan gå.
nu måste jag iaf sova så jag orkar med imån :)
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0