Kaffe, ljuva ljuva kaffe

jag kan inte få nog. och morgonkaffet slår allt kaffepå hela dagen med 200% alltid,
jag skulle kunna öppna en blogg om hur gott kaffe är och hur bra det är för dig.
En blogg om kaffe. vad skulle den heta? ....Kaffebloggen? bloggkaffe... Kaffeochsånt?
haha nej nu får jag lägga ner mina kaffe idéer.
Idag skall jag hem till alex och leka lite. vilket ska bli förtvivlat mysigt.
Mamma har fått sällskap till göteborg nu med en gammal man som även han får strålning.
Det känns bra att hon slipper åka ensam!

nu måste det hända något med min ögoninfektion., jag får nervspel. inte okey !
kul att vakna som en nyfödd kattunge VARJE morgon? jag står inte ut med kliandet, skiten i ögonen, FAN! nu blir jag arg:(

Kaffet kallar, bussen går om en halvtimme, borde klä på mig nu! .
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0