Köffe?

Finns det köffe?

Jag har idag lekt med min axelrander för första gången på mer än ett år! det är helt sukt, varför har (vi)? gjort såhär ?
jag förstår itne detta, Dock blev det kaffa lite snabbt och snacka lite sen skulle jag iväg med mamma och malin till Åsa, Basel, Sara och Leila. Vilken fest. Leila är nu 3 månader och spydde på mig minst 3 gånger. men det var mysigt! :D småbarn asså, jag skulle inte klara av en själv! Men låna en några timmar, helt okey!

Nu är det snart sovdax för jag har vart så trött idag att jag somnade på bussen och vaknade bara några sekunder innan jag skulle hoppa av, smart brud!
Har hunnit med en del idag i skolan iaf, det blev 15 ex av champange häften och argumentation. Plus att jag har kommit längre i min eng C bok. bra emma!
Imogon ser schemat ut :
Hotell - 08:15 - 11:20 = Tisdschema samt rumsindelning och göra klart det sista.
Samhäll 12:15 - 15:15 = ingen aning...
borde sitta kvar efter skolan men ska hem till rolf och sova över på kvällen. måste ringa henne imån så jag vet vilken buss/vilken hållplats.. man måste ju röjja!

Och torsdag är hemarbete för då är min hotell lärare på utbildning.
sen fredag, sen ingen skola förrens tidigast torsdag. och då blir det nog bara barteknik.
Och alla glada vänner, min första dag på lovet skall spenderas med att göra slutprov i barteknik. vilket jag (inte) kommer lyckas med. jag kommer bli nervös och fumlig, tappa glas och bete mig allmänt dumt. Det vill jag inte göra, för jag vill ha ett diplom.
Nu vill jag iaf ta en dusch och sova.
blir säkert en fars med Stefan och Krister med innan jag somar. det har varit så de senaste dagarna!
Där fick du! är en av de bästa!
PussPuss!


Detta är jag: diffus, suddig och lycklig.
jag känner mig stark just nu.

Kommentarer
Postat av: Petra

stark är bra. Ge mej lite styrka.

2009-03-17 @ 22:41:00
URL: http://wellingtons.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag vet! Det är helt sjukt! Jag skulle lyfta upp honom för någon dag sen för att visa D´s mamma på skype och fan vad tung han var. Dom växer fort :)



Bra att du känner dig stark älsk, fortsätt så!

2009-03-18 @ 04:56:10
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Åsa

hahaha.. Du tror väl inte hon hade spytt klart när ni åkte hem?? Det kom några till efter det! =)

2009-03-18 @ 09:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0