Okey, eller nej

Jag har sovit mer än 9 timmar och jag mår ändå ruttet.
Jag ska snart hoppa på bussen och bege mig till halmstad för en dag full med Barteknik
som förövrigt är det roligaste jag vet.
men jag mår KASS!
näsan rinner som en kran och jag är helt matt.
micke kommer säkert vara sur över att jag inte var där sist men jag var sjuk.
kollade med lotta med och hon hade ringt till skolan. sen att infon inte gick vidare är inte mitt fel.

I övrigt har helgen vart bra och jag tycker att vi ska få mer av detta vårväder som vi hade igår.
Det ser faktiskt ut som att de skulle kunna hända idag! vi gillart!

Denna veckan ska i övrigt bestå av Pluggpluggpluggplugg!
såäre! ingen talan.
frågan är bara hur jag ska orka de?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0