Onsdag del 3

vaknar i med prinsen och känner att jag borde sova ett par timmar till!
men prinsen skall till jobbet och jag ska ta hand om paxet! så off we go,
buss tunnelbana och promenad senare befinner jag mig i min sovsal.
det är himla vackert att promenera i Stockholm en solig mars morgon.
det är nog bäst!

Iaf så chekar vi ut oss och gör oss redo för att gå på studiebesök på café opera som visade
sig vara helt jävla fantastiskt! vi fick kaffe och kaka och ett himla ra bemötande!
Det är ett enormt ställe. bara källaren var en fälla!

Efter det var det en lunch stund där jag råkade inhandla mig 2 par skor..
men dom var ju fina! :D
Sen skulle lilla hotell klassen bege sig till Grand Hotell och ha ytterligare ett studiebesök
detta studiebesök visade sig vara FAB! vi fick en rundvandring av allt förutom den största sviten på
mer än 300,000 kvadrat!
vi fick fina spökhistorier berättade och vi fick nog alla lite kalla kårar.

När vårt fina beök var slut bar det snabbt av till bussen för nu skulle vi minsann åka hem!
och det gjorde vi. med besked!
avresan skedde runt 15-00 och vi var hemma i Halmstad vid 22-00,
Vi hann stanna i Gränna och äta mat på vetterleden och det var ganska trevligt
men inget som gick upp emot vår enastående middag på Bredsjö!

Well. detta var historien i korta drag och hoppas ni förstår lite om hur vi hade det!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0