Riktigt bra dag!

Idag har resulterat i att bli riktigt jäkla bra!
just nu känns allt fantastiskt! har lyssnat på The killers - Somebody told me och
jag har pratat med prinsen i telefon... <3
Vart i skolan och haft Engelska C lektion och barteknik! Och det var inte lite va berömm jag fick fasten det första jag fick veta var att jag inte kunde få betyg. men den åsikten suddade jag snabbt ut hos min lärare! Jag fick i uppdrag att skriva ett arbete om hur livet i en bar kan vara i thailand, tänkte publicera den texten senare ikväll innan jag ska sova. men ni ska få ett smakprov på min engenkoponerade bild som jag har skapat i paint! Ikke att underskatta! paint är en bra vän! Imorgon blir det religion och samtal med mentorn. ska se om jag kan hitta fanny med, hade vart bra!
Detta ska nog inte bli så svårt att lösa! emma Goes taggad.
nej nu bär det av till sebbe! vi ska se Twiligth i bra kvalité! underbart!
laddar upp min text senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0