Soolsken!

det är nog det bästa vädret man kan vakna med, idag ringde klockan 07:00 och varslade om att det var en ny dag på gång! helt klart inte alltid roligt. men idag, så var det minsann väldigt soligt och roligt att vakna. Himlen är klasblå och solen skiner för fullt. Underbart vårväder! dock är mina fönster fortfarande juligt frostiga. men solen skiner och då måste dett iaf betyda lite vår.
jag och mamma hade den diskussionen igår när vi körde hem från göteborg, att fasen va livet blir lättare när solen skiner. Ett himla bra fenomen!

dock om jag hade vart kvar i thailand hade jag inte behövt oroa mig om att vakna med sol, för det är nästan en garanti! väldigt skönt., och speciellt idag är jag avundsjukast i världen på att Theres Daniel och Sandra är där :(
    www.mylifeinthai.se Kolla den! finns inte mycket bättre!

Puss nu ska jag till mamma!


Bangkok!

Kommentarer
Postat av: Therese

Kom tillbaka då finaste emsfluff! <3

2009-03-13 @ 16:47:47
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0