Tack som fasen för "ta bort"

Igår!
jag var hemma hos mamma och boookade med min lillasyster lite,
mest för att det är jätte kul :) Sen samlade jag upp gänget och vi körde och lämnade filip
hos ida på slätten sen fortsatte vi mot skogstorp!
När vi kom dit var det full rulle, dvs fulla ;) jag och sebbe hade inte druckit en droppe
men vi försökte kompensera ! det gick inte så bra, för en del låg så långt före att vi inte ens hann blinka
innan de var ute ur spelet. inte bra ! ....
 Men sen blev det lite bättre när vi kom in till stan, jag käkade pizza sallad och sen drog vi in på Zätas
Det blev gos med älsklings SARA! och en fin Caipirinha, DOCK inte så bra som micke lär oss göra på bartekniken
det är INTE okey.

Sen runt 12 gav jag upp. Jag hade verkligen ingen lust igår. kan ha något att göra med att jag bara satt och tänkte på thailand och hur annorlunda fest livet är och att man dricker så mycket som möjligt så fort som möjligt bara för att!
man kan lixom inte bara sitta ner och dricka chang i flera timmar för att det är gott. nejnej, så ska det inte vara.

Fan T jag saknar dig och familjen så det gör ont i mig så fort jag tänker på er.
så fort jag kollar på klockan tänker jag vad klockan är hos er och vad ni kan tänkas göra.
om ni sitter ute med kaffe och surfar, eller om ni ligger i soffan och kollar webb tv, eller om ni kanske är ute och kör. Jag vill verkligen inte vara hemma utan med er! jag förstår ju att skolan är bästa alternativet men ikke det roligaste!

Idag ska jag ligga i sängen så länge som möjligt även om jag har lust att göra massor,
eftersom jag spenderade 150 kr å svartaxi och pengar på en drink.
inte bra. men så är de ibland, om 2 veckor får vi pengar och jag ska spendera så lite som möjligt!

note to self: måste åka till mormor och morfar!

vi hörs senare!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0