Tidigt

Sitter och gnuggar sanden ur ögonen och hatar att jag nu har ögoninfektion i högra ögat när det vänstra nu är friskt. Sitter Och väntar på att mitt kaffe ska bli klart så jag kan överleva denna morgon. inte okey att vara vaken vid denna tiden känner jag. bussen till skolan går om en timme och en kvart. det ska bli skönt att sova på bussen. för det vill jag göra. hoppas inte det är massa man känner på bussen. inte bra!
idag ska jag försöka strukrurera upp mitt liv och se om det kan bli lite bättre med allt, speciellt skolarbete.
Förhoppningsvis är det något roligt att göra.
måste göra min Svenska C först iaf!
nej, nu är kaffet nog klart!
vi hörs senare i skolan!

Så känner jag mig nu, inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0