Torsdag

sovit jävligt dåligt inatt, hoppas att detta blir bättre snart!
min mobil är förövrigt dum i huvudet och vill inte skicka iväg mina sms!
Ska se om jag kan lösa detta i eftermiddag. kanske låna en mobil av någon.
snart blire en dusch sen pimpa lite och ringa pappsen. det blir en sväng till pappa innan Popquiz, Ida marie och jag! hoppas det blir fler roliga! vi ska förövrigt sova hos ida allihop inatt! haha! kul va?
jag kan inte förstå att det kan vara så grått och kalt i sverige. inga blad, inge gräs. kallt och kalt. usch.

På måndag börjar skolan igen för helvarv och jag ska bli pluggis nr ett! :) mest för att jag är grym!
får hem tråkiga vidareutbildnings tidningar hela tiden. fan va jag inte vill plugga mer. kanske överväga?
nejnejnej!! inte inte inte.

T, jag saknar er så jävla mycket. detta är INTE okey. hoppas ni doppar er åt mig med idag :)

6 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0