Morrn!

igår blev det inte meditation som planerat, kursen var full :(
men vi drog och tog oss en kaffe ist!
sen drog vi back to flempan och drack te och kollade på fråga olle @ webb tv!
nice shit.
sara stack nyss ut för en morgonpromenad men det taggar jag inte för.
jag tror hon gillar att gå ensam. vi gick iofs igår. så det är bra att få lite egen tid.
jag har bäddad sängen, diskat och fixat lite sen sara gick.
det känns alltid lite skönare om man iaf kan bidra med något.
hur dagen ser ut idag harjag inte en aning om..
mer än att det troligtvis drar iväg mot sicka udde vid 6 tiden för mat
och galenskap hemma hoss Pelle! det är nice!
Nu ska jag se om jag kan planera upp dagen eller om jag helt enkelt ska hänga i saras skola!

glansigast panna i världen.. haha!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0