Raawraaawraaaaw

ouh va jag har sovit gott inatt! 
onsdags var jag i skolan och fixade massa,
sen blev det grillning med jobbarkompisar och kalas.
igår slappade jag och ida hela dagen och bara kollade på film.
Jag fick idas tv!! WOOHOO
eftersom min har brunnit vill inte den leva mer,
men nu rullar filmtittandet på igen!
Snart ska jag begemig in till falkenberg och troligtvis
hälsa på far min, mona(hans fru) hennes dotter med fam
är och hälsar på över helgen och de bor i Grenaa i danmark annars
så de är alltid kul när de kommer!
Sen klockan 21.00 ska jag infinna mig på jobbet och jobba till stäng.
känns bra faktiskt ;)
planerna för imorgon är oförutsägbara!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0