Undebara pelle och sara.

Igår hade jag en helt underbar dag.
Vaknade och åt frukost vid saras lilla goa köksbord,
bestämde mig får att åka på utflykt till vita bergs parken,

som jag faktiskt hittade utan det minsta problem! underbart!

där träffade jag upp steffi och Golf som jag träffade genom gemensamma

vänner i thailand!  himla kul att sitta och frusta på halvbruten thai engelska

och spela princess uno. hjäp-

sen begav jag mig tillbax till medborgarplatsen och blev överrumplad av en galen kvinna

som ville få mig att tro på gud och låta mig renas i jesu blod.

som tur är har jag världens bästa vän Sara som räddar mig ur dessa situvationer!

Vi käkade en sen luch vid halv 4, ost och broccoli paj!

Sen blev det hemmåt och pimpa lite innan vi skulle vidare till sicka udde!

där ägde det värre än allt!

att hänga med pelle och sara samtidigt är nog en av de bästa kombo som finns!


det var två snygga brudar som skulle till sicka udde!

Vädret hälsade oss välkommna och det kunde fan inte bli mycket bättre!

Sån fin middag ute på balkong/terassen! 30 kvd!

Rödvin och red stripe öl!


sen tog vi båten "lotten" från luma lajöver till barnängshamnen och
drog vidare till sacre coeur som låg på skåne gatan.
där hade vi det trevligare än trevligast!


Nu har jag precis frullat och skall snart bege mig till midsommarkransen! WOOPWOOP!
efter det skall jag se om jag kan leka en sabbis med sannie sen blir det hem till sara och myyysa!
Vi hörs kanske under dagen!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0