'totalt jävla slut

I cant tell you how much I wish we could shut up and smile.'
Just nu är jag bara slutkörd, på insidan, utsidan, överallt.
Och jag har bara inget tålamod med trånga människor.
hösten har fullständigt tagigt över allt,
det är kyligt, regnigt och grått utav bara helvete och jag är trött på de.
var tog sommarens ljusa nätter vägen och varför ska man alltid frysa om fötterna ?
Ta mig snabbt tillbaka till berlin, långa vakna nätter och lycka.
jag lyckas glömma verkligheten en liten stund. och det gör alltid så jävla ont att vakna igen.
kan jag glömma bort mardrömmarna när jag är vaken ? och kan jag glömma likgiltheten när jag ska sova?
ska jag klara en vinter till i detta underligt trånga land.
Varför kan ni inte bara leva lite och bara känna, sluta inte skratta, sluta inte känna.
och framförallt sluta för fan inte att Älska?!
jag ska jobba på att överleva,
denna vintern blir det lite mer:
Glögg, julmust, julöl, varm choklad, filtar, raggsockar, kramar och Emma Ahlström

Just nu, pjamasbyxor, uppsatt hår och Ben Harper i lurarna.


Puss


Kommentarer
Postat av: emma

det där ser mumsigare än mumsigast ut!

2009-11-04 @ 22:36:52
URL: http://beeatbox.blogspot.com
Postat av: emma

du är min jul

2009-11-06 @ 07:48:31
URL: http://emmaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0