ursäkta röran, jag bygger om `?

idag ska jag jobba, och imorgon! kompis det går bra nu.
ser fram emot att jobba, det är alltid skönt att tjäna pengar!
Och eftersom solen skiner som fasen är livet lite extra bra idag.

alla har i princip samma grundförutsättningar, inom sig. Ett liv, miljoner känslor
men man väljer hur man fortsätter.
Glad, deppig, pratglad, tyst, blyg. alla är olika. men vi kan alltid ändra oss.
När man inte känner att man är den man vill vara så är det ju bara att ändra sig ?
Och det finns inga gränser. du kan alltid bli det du vill!


Jag har en löjlig böjelse för tönt-pop
jag kan inte hjälpa de. söta små flickor som hoppar hopprep och sjunger om kalas. Det väcker någon löjlig liten flick-gen i mig som bara vill ha på sig böljande kjolar och hoppa hopprep..
Snälla låt mig aldrig växa ur de.
Låt alla ha kvar sina småbarns gener så vi inte blir torra vuxna.

Fan vilken röra

Kommentarer
Postat av: Petra

du får komma och hälsa på i skolan snart? :)

2009-11-20 @ 15:25:14
URL: http://wellingtons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0