Söndag

Nu har vi planerat och planerat inför den stundande begravningen. och det kommer bli en massa vackra låtar. Har redan märkt att de kommer bli många tårar. och Kim Larsen kommer för evigt att ha en annorlunda plats i mitt hjärta.
I morgon har städhitler aka. min mamma bestämt att de ska vara städ dag. vilket nog kommer bli helt underbart.eftersom jag är min mamma upp i dagen kommer vi ha ett sådant städtempo att de kommer ryka ur skorstenen av allt damm!
Eftermiddagen var underbart spenderad med Sofie, Emma, Tobbe och Peter. Det finns ingen som får mig att skratta så mycket som de två pojkarna. Tack underbaringar.
Troligtvis ska jag spendera lunchtimmarna med Emma imorgon. hoppas städningen är klar då.
Nu blir det hoppa ner i bingen (soffan) och kolla lite på tv!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0