klarblå.

Redan uppe, druckit en kopp te och håller på med lite reserch.
inte nog med att jag var ledig en hel dag igår så lös solen underbart hela dagen!
nu brummar jason derülo i mina öron, man kan ju inte bli mer partysugen.
jag har en otroligt underbar kusin som häromdagen slängde iväg ett samtal och undrade om jag ville följa med på en långweekend till london! det är ju helt underbart! vår i london och shopping. 
en sådan utomlands paus är precis vad jag har önskat mig.

De känns lite som att vara kär, de pirrar, man blir nervös, fnittrar utan andledning och bara är-
solen,
fick sms av världens bästa emma för ett par dagar sen:

"Om tre månader sitter vi där, lite lätt bakfulla. med solen högst på himmelen och strax redo att gå till kneget.
Det bästa med den kommande kvällen är att det är lördag,och både du och jag slutar kl 23. Första ölen
dricker vi 23.01. Sen går vi till bratt och dansar. Dansar ihjäl oss. även om klockan är 23:30 är det varmt ute och asfalten luktar sommarregn. Vi är lediga på söndagen. Så jag hämtar dig i mitt vrålåk, så kör vi ner till stranden. där stannar vi hela dagen, tills det är dax för grilldax. på stranden. Med hallonöl och snygga killar. I sanden. Och stämningen är på topp, för det är sommar i Falkenberg"
Kan man ha en bättre flicka i sitt liv? nej jag tror fan inte det.


jag hoppas. jag bryr mig inte om vad ni säger. jag hoppas!


Kommentarer
Postat av: emma ahlström

du är bäst i världen och jag tycker du är såååååååååååååååååååååååhär mycket cool

2010-04-27 @ 09:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0