all we ever do is say goodbye.

Ledig lunchtid, kaffe och en hemskt melankolisk känsla i magen.
detta året har jag inte gjort något av de som definerar mig. jag har inte rest. jag har inte busat, jag har inte..osv.
jag har helt plötsligt jobbat, sovit, städat, tagigt hand om livet i lilla falkenberg.
Jag kommer hem från en sådär lagom galen utekväll, tvättar av mig sminket (alltid) gör mig en flaska sodavatten och häller i mig den innan jag ska sova, så jag iaf inte mår allt för dåligt dagen efter.
När det är dammigt, dammar jag, är de smuligt dammsugar jag. osfv,
när hände de ?
när slutade jag gå i två dagar gammalt smink ?
och när började jag jobba 4-5 dagar i veckan ?

Jag älskar att jag är ganska nöjd med mitt liv,
jag ler när jag går till jobbet med winnerbäck sjunganade i mina öron in i min själ.
jag ler när jag går hem från jobbet med tusen stjärnor på himlen och lifehouse viskade i mina öron.
jag tycker de är ganska kul med torsdagar trots att jag springer som en idiot :)

Jag är gansla nöjd,
men räcker de ?

är det så man börjar bli vuxen ? när man nöjer sig med ganska bra ?

sommaren kommer snart,
varmhud, fräknar, och underbara skor.

sommar, jag saknar dig.



Sommar, sommar, sommar --

Kommentarer
Postat av: Martin

Sötnos

2010-04-15 @ 19:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0