Harry Potter och möte

Idag är jag nervös!
jag har knappt sovit alls inatt och håller på att bli galen!
Kan inte lägga ifrån mig bok nr 5 i harry potter serien och jag måste plugga
hade nyss ett möte med min religionslärare som gav mig massa roligt att jobba med! :)
men ikväll skall jag iväg och provjobba på Harrys!
Skickade iväg ett cv till dem för några veckor sen just in case att de behövdefolk.
Och vad hände ?! igår ringde min lilla telefon och en glad tjejj i luren sa att jag skulle
ta mig till harrys idag klockan halv 6 och provjobba!
sjukt nervös men jag vet att jag är duktig och kan detta!
Whooopwhooooop! emma goes vuxen. eller ?
iaf så måste jag ta mig i kragen och få lite inspiration.
Pluggkompis kontakta mig!

btw, frisören på fredag och sara kommer hem!  wooohooo!


PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-22 @ 18:41:12
Postat av: Måånen

Jag är pluggkompis! :D Skicka iväg ett lycko sms, inte för att det behövs men just in case ! Hör av dig om hur det gick sen :)

2009-04-22 @ 18:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0