Valborg och sommar

Att kunna vandra nedför en folktom trottoar och inte tvingas le mot någon
-inte ljuga-
är avslappnande.
det får friheten att kännas ännu mer stilla.
Önskar igen att jag hade någon att dela sekunden med,
ögonblicket. sekunden verkar vara för stor för mig och tyst tänker
jag om man verkligen blir fri.
om man verkligen någonsin slutar spöka,
det finns ju ingen annan än jag själv som spökar.

Iaf så är det valborg idag!
sitter hemma hos mamma och hör hur sammsugaren surrar och
hennes keviga suckande.
man vill hjälpa men känner sig mesr till besvär när hon städar.
Hon vet hur hon vill  ha det!
Kvällen ska spenderas(som traditioen kräver) i Emelies
stuga nere på skrea strand!
Hur/vad/vilka vi ska vara vet jag inte.
inte mer än att vi ska grilla och dricka öl!

annars har jag internet fri tid just nu eftersom jag inte har nät hemma i slöinge
så jag får föröka uppdatera när jag har det. tex nu!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Petra

åh men äntligen ett inlägg ^^

när är du i skolan?

2009-04-30 @ 17:17:04
URL: http://wellingtons.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag vet inte vad det är om jag har fel nr eller vad som är grejen men! Vi har bokat in champagnefrukost hos Mattias och Pernilla, jag har kommit i kontakt med alla restaurangelever men ingen av hotell utöver Nanna... vad har du för nr och när kan man nå dig?

2009-05-01 @ 11:07:01
URL: http://lillagget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0