Varsegodis!

Eyy! mannen jag dissar lätt fel människor på mina fester!

Men tillbaka till verkligeheten!
Igår hade jag födelsedagsfest och det var feeeeett nice med mina
coola polare och vi grillade!
Vi grillade minst 50 korvar och åt minst alla !
vi var många men en del drog.
Det var kul att Lollo och Jesper ville komma en stund! även om de drog!

det hela började med att jag hämtade upp min kära vän pelle på tågstationen!
Och vi lyckade ta oss till willys och köpa 40 krovar.
vi lyckades lifta till min lilla mamma och hjälpa henne med lite trädgårdsarbete.
och dricka öl såklart!
sen kom ida och hämtade oss och vi drog hem och satte oss på taket och fortsatte våran dag.
med solen i ögonen drack vi öl och lyssnade på musik.
i det ögonlicket var jag odödlig! jag är odödlig.

mina vänner droppade in en efter en och vi tände grillen.
jag ölskar att grilla och jag älskar mina vänner.
Tack som fan för en underbar födelsedagsfest
förutom en viss man.. hmf.

Snart ska vi till ida och käka pizzzzzzzzzzaa! gött!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh ja fortsätt så :)

jag gillar din blogg idag, imon och nästa vecka med!

2009-04-05 @ 14:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0