Födelsedag!

nu har jag precis druckit upp kaffet som Lotta gjorde till mig.
finns det något underbarare än frotté morgonrock och varmt kaffe?
nej, jag tror inte det. jo. kanske en grattis puss från prinsen. det hade inte suttit fel :)
Nu ska jag snart ta mig in till falkenberg sen ska jag och mamma dra till Göteborg, hoppas
det går bra.
nu måste jag springa och hjälpa till med bullbak, så mina gäster kan få fika senare!
Det blir förövrigt: bullar (kanel och vanilj) moccarutor, idas fatastiska kladdkaka och sen får vi se om vii hittar något mer!
Vi hörs sen!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis på födelsedagen! :)

2009-03-11 @ 09:49:52
URL: http://wellingtons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0