Snopp!

Igår var kalas!
satt hemma hos ida och drack öl sen körde stig mig och ida till stan!
väl framme i stan drack vi upp sista ölen och drog in på Harrys!
där var det Popquiz för hela slanten! och vad händer? team Abba (som ida döpte oss till) vann minsann tröstpris i form av en öl i baren! att dela på men icke att förakta! det var en bra öl. vi hade slitit ihop till den aldeles själva!
Efter detta gick vi och minglade lite, träffade på underbara ansikten, Simone mitt älskade lilla hjärta tätt följd av Fredrik :) sen kommer Faster Ninni springande och kramades. Vänner och bekanta och även inte bekanta pratades det med och skrattades en hel del!
jag gav upp en timme innan Ida och Marie för min Jetlag började göra sig påminnd.
Mina flickor dansade iaf loss efter att jag hade dratt och de blev uppskattat av fulla gotlänningar ;)
huhuhu
väl hemma hos ida sov jag redan gott när flickorna kom hem. ida fick sova i sin lilla 2sits soffa och marie låg och sniffade på mina små fötter.
RIIING
vi vaknade av att idas vackra hemtelefon ringde och det var idas mamma som bara ville säga att det var  morgon och dax för skola! Men ikke för mig! jag börjar det hårda livet på måndag!
ida sussade iväg till skolan och marie och jag vände på oss och somnade om :)
ida kom hem och fick liv i oss för att jag sedan skulle bege mig till mamma och malin.
där sitter jag nu och har tryckt i mig en Semla! fruktansvärt gott! fyfan va jag förtjänade den !
nu ska jag snart klippa mamma och sen fixa malin för hon ska på disco!
nu sitter hon och näller om att det inte kommer finnas några söta killar på discot.. stackars lilla sessan.

Prinsen ringde mig igår när jag var med min far! det var fint. sen ringde jag prinsen och var lite småfull efter popquiz. hahaha! usch och fy för mig!

Senare ikväll kommer det lite flickor hem till mig för förfessssst, det blir fnitter musik och vin för vår del.
efter det bär det som alltid av till Zätas! dä ska det mysas med massa fina människor.
imorgo bär det av till göteborg och kusinen. det skall bli fet fest med höga skor och glitter i ögonen!
nu skall jag säga till mamma att sluta prata i telefon och gå ner i källaren så jag kan klippa henne,
uppdaterar nog innan jag åker till zätas!
Puss

Kommentarer
Postat av: Tess

Tur för dig att du uppdaterar minst en gång om dagen. Jag följer nämligen dig slaviskt!

2009-03-06 @ 18:08:58
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0