welcome home.

Äntligen sitter man fast i träsket som opålitlig ungdom.
Fan va jag har saknat den känslan.
helt jävla underbart att man ska ena sekunden ta ansvar för allt och
andra sekunden inte ens kunna uttrycka en åsikt utan att bli nertryckt i skorna.
jag älskar verkligen skolan.

Jag har fått höra att jag är sur och så vidare
bara för jag inte hoppar runt och flamsar
får man inte vara seriös ?
jag kanske inte tycker att allt är så jävla spännande just nu
jag är stabil som fan men jag kanske inte är as sprallig ?
får man inte det?
nej, då får man höra från lärare man bara träffar 10 min om dagen att man är sur.
vilken fantastisk dag.

problemet är att jag är igentligen glad idag för det är strålande sol och
jag ska leka med Rolf ikväll men det humöret försvann lika snabbt som det kom.

Bra att jag är en överkänslig naiv idiot.
hade jag inte haft en viktigt dag idag hade jag redan åkt hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0