Cravings!

Studentfesten, ojojoj
no coments!
så fort jag får tag i lite bilder lägger jag upp det!

Igår hängde jag med mamma typ hela dagen och
åkte runt i hstad och kollade på bil!
men det slutade med att jag kom hem med en MObil!
Min fina fina fina 6220'!!!! Underbart!
nu kommer det bli mer videos och bilder kan jag lova! 

annars var det en nice kväll @ The kooougcsh!
 Jag hängde hemma hos mamma till tolv!
sen körde hon mig till zätas, eftersom det regnade sönder!
där mötte jag upp marie och resten av ligan.
Nykter och glad att äntligen ha hittat mina homies sprang jag till baren och
köpte en bärs! den satt där den skulle och sen blev det mest glada miner
och en och en annan full människa!

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att åka till Falkenberg och kolla på min
lillasysters Teater/musik uppvisning! det skall bli nice! :)

I övrigt har jag en rolig nyhet!
ni som har haft lite koll på mig vet att jag har en vän som har
vart bosatt i thailand
www.mylifeinthai.se
och hon har nu i dagarna kommit hem!
det känns sjukt nice!
peeka in i hennes blogg!

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0