svenne banan!

Idag har jag pluggat,shoppat, skrattat, tagigt beslut och ätit potatismos samt just nu lyssnar jag på julmusik!
Idag på bussen hem från Halmstad så såg jag något fruktansvärt! Killarna som har han om "busstransporter" kom och skulle lämna saker som de gör ibland. bara det att den ena .. kille och kille men gubbe! han hade glömt kalsonger och hade byxorna på halva röven! Jag skojjar INTE!! Iaf så blir det ju en sån konstig känsla. man. vill. inte. titta.
men kan man låta bli ?
varför finns det sånt!? varför sätts man i situvationer man inte kan kontrollera?!
jag visste inte om jag ville skratta eller gråta.
emma. titta. inte. dit.
sjukt

iaf en timme senare hoppade jag av på kukmakaregatan, eller krukmakaregatan menar jag ju ;)
promenixade hem till mamma och drack kaffe och käkade en fralla och framställde mitt nya pannband.
gillart
sen bestämde vi oss för att köra en second hand dag.
oh yes.
ny resväska i brunt skinn stuk, massa grymma inredningsartiklar, 2 par skor,
kläder till studentfesten på torsdag, nya stora glajjer, massa massa massa,
oh yes oh yes oh yes,

Sen var det dax för rabarber och mat,
jag lagade kräftpasta och det var nice. mätt och glad slängde jag i mig rabarberpaj och kaffe
nu är jag mätt som en get.

i övrligt har jag stora goa head phones på migoch gillar läget att det är måndagskväll.
jag har vart vettig idag, jag är snygg, och jag ska plugga tills jag somnar.

i morgon skall det regna och jag ska leka 70talist, nice va ?
annars kom jag på att jag är rätt trött på killar.
inte för att dom inte är nice!
det är dom,, yes yes,
men dom är så dumma i huvudet!?
varför gå in i något som man sen ignorerar ?
ja, läser du detta menar jag dig!
Dummadummadumma man, fy

nej nu ska jag vara produktiv och även införa
VECKANS BLOGG!
denna veckan kommer jag rekomendera min aldra äldsta väns lillebror
Simon, han är underbar liten kille ( liten ? ) och han är grym på att skriva.
kolla in killens blogg
http://littlebigsimon.blogspot.com/

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0