känslor

Jag tänker som allra bäst när jag åker buss, och när det regnar. som idag
jag undrar hur vi igentligen kan ha något så komplex som känslor ?
Och varför är dom så svåra?
varför kan det inte bara räcka med att säga "jag älskar dig, du är min bästa vän"?
klumpen i min mage växer mer och mer varje gång jag tänker på hur mycket jag älskar mina vänner.
Och hur liten jag känner mig utan dem, Och att det kanske inte räcker med att säga jag älskar dig
dom kanske inte förstår hur mycket jag älskar dom ?
och det gör det inte lättare att jag ska lämna dem i 3 månader och inte kunna kramas
med någon av dem en ända gång under den tiden, inte ens en gång.

nu blev det vrål kaos igen, jag måste lära mig att lägga på locket pungt


g r e t a-


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0