Minihejdåfest & Havsbad

Datorn efter all lagning la tillslut av för alltid idag, så nu är den utbytt mot en låne-dator
och jag hoppas att hinna med det jag ska. ligger efter med massor!

Sjukt mysigt blev det igår, och erik som förövrigt var nykter
badade i havet! haha!  nakenbad den 19 november 2008! helt SJUKT!
Tack till mina vänner som ville komma. och jag ska kolla på
möjligheterna till nästa helg, hehe!

imån bär det av till lund och Filip!
det ska förtäras öl och skratt.
blir nog ganska mycket varanteve vill jag tro ;)
Är måttligt nervös för balen, tänk om alla har as baliga klänningar utom jag!
hemska tanke.

nu är det ca 11 dagar kvar till jag ska sätta mig på flyget och fara iväg.
Kalas med resfeber jag har, bra att den alltid släpper när jag sitter på flygplatsen
Och göteborg city airport känner jag ju till, även stansted, men inte Heathrow...
well, det löser sig alltid, haha!  inga bekymmer!
 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0