mongo och buss

Fyfan vilken kväll det blev igår. jag drog busssen till ida och kollade lite på tv  med henne och sen ullade cyklen vidare till näset och martins förferre :) det var nice, dvs med söndriga dörrrar och öl! haha! sjukt bra. sen kom madde och marie och jag o joel åkte med dem till stan. Väl inne på zätas drog jag och marre lite shots och chillade. fyfan när jag skulle ta bussen hem somnade jag och hamnade i halmstad, och sen fick jag åka buss igen tillbax. och vem stod inte på min busshållsplats? Marie! (ruschofpanic.blogg.se)  haha. hon hade somnat på sin buss med och fick hoppa av i slöinge. sjukt kul. tycker dock jävligt synd om henne för hon jobbar idag. på Gekås. Uóuuh. tillslut kom jag iaf hem och kunde sova. men då saknade jag Greta! fyfan.
Iaf nu är jag hemma hos mamma och gosa med lillsyrran (melizan.blogg.se). ska snart vidare till melanie och hjälpa henne fixa tills kvällen. det blir halloween fest :) kombinerat med födelsedag! Grattis babe (meroxx.blogg.se)
I övrigt kom jag på att jag har glömt min dricka, SMART emma..aja. det får la lösa sig!
Puss!

Älsklings systeryster
 Drar en snyggpose ;)

Kommentarer
Postat av: Bea

va sot liten syster ! Haft en bra halloween? KRAM

2008-11-01 @ 22:26:01
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0