Mvg och Dåligt sms nät

Idag vaknade jag och var ganska okey pigg. vaknade halv 6 och beslutade mig för att sova till 6 ;) sen blev det bloggläsning och kaffe, mums.
Att gå ut var dock inte lika spännande, SJUKT kallt. men det var bra att jag lyckades plocka fram kläder och packa väskan igår innan jag gick och la mig. bra emma !
Idag fick jag tillbax min "My Life" historia i eng c. Mvg dude! fyfan va jag kände mig cool!

Lagom irriterande att halebops sms nät är stört och jag inte kan smsa. .  döda dom! hoppas det löser sig snart. känner mig sjukt handikappad. The dude of the day är Philip DeFranco, lätt. fyfan va jag gillar den killen, bör åka till USA och hälsa på honom! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0