Skolmorgon och regn

Det ösregnar ute och jag har bara stigit upp ur sängen en gång idag, för att hämta kaffe!
är lagom otaggad på skolan.. men påminner migsjälv om att igentligen är det inte många dagar kvar.
och jag ska nog klara det, iaf lite. först av allt ska jag la klara att komma upp ur sängen.
Har ont i princip hela kroppen, och de sista jag vill är att gå ut i regn. tro mig, detta blir en skit dag. :)

Hoppas på en trip till Ida i eftermiddag, hon behövde färga-håret-hjälp, och det ska jag nog kunna assistera med!

saknar-
Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

hoppas skitdagen blir någorlunda okej i alla fall

2008-11-12 @ 06:39:06
URL: http://amandaskleader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0