Söndags ångest ^^

nu ligger man i sängen igen, som alla andra dagar i princip. dock ensam, första gången på länge. Usch va jag hatar att vara ensam.
ett stort tack till rolf som orkade med mitt nattliga liptåg. usch va jag hatar när det släpper sådär. speciellt på fyllan,
Jag är STARK, s t a r k.
Jag ska klara mig utan sånt.
Visserligen var det länge sen sist, och jag antar att jag har massa känslor.. någonstans.
Var hos mamma igår och lagade mat och bakade lite med lillasyster <3, sen blev det förferre hos mig, igen..
Jag älskar tanken på att åka till thailand, men inte utan mina vänner.
Utan mina vänner, vem är jag då ?
Vid tolv ska jag ta bussen in till pappa och ge honom ett litet töntigt paket. men igentligen vill jag bara åka hem till ida och ligga i hennes säng.
NEJ nu ska jag peppa, för såhär deppig orkar jag iaf inte vara., Inte för din skull iaf.
hejdå
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0