Fredags Chill

Kom nyss hem från ida :) fan va den bruden gör mig lycklig! hon är minst bäst i hela världen! Det blir nog gos och idol ikv :) fast man vet ju aldrig med mig ^^ en party kväll med Joel ponken hade ju inte heller suttit fel :) Baby! <3 haha!
Får la dra en sväng till mamma senare och kramas lite med malin, för jag saknar min lillasyster!
Annars rullar det la på som vanligt, borde plugga men klarar inte ens av att öppna ett nytt dokument i datorn.. På måndag bör jag mitt nya liv som plugghäst, då blir det hela kittet, Hästsvans, glasögon(eller nej), och tråkiga kläder. haha usch va jag generalliserar! nej men försvinna från jordens yta kommer jag dock göra det är en sak som är säker.
Snart ska jag och Lotta sticka in till Hstad, måste fixa lite grejjer!

Idag är en mellandag, jag vet inte riktigt om jag orkar vara emma idag, eller om jag faktiskt ska skita i klumpen i magen och dansa. båda delarna lockar och skrämmer. Varför har man mellandagar ?
..Please help me take this all away and bleed like me

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0