natt

Har i princip fortfarande inte sovit sen natten mellan fredag och lördag,och börjar bli lite trött. Kom nyss hem från mamma där jag har tillbringat mestadelen av dagen. Igår va en nice kväll, och natten slutade verkligen inte som jag hade tänkt.

Jag hade glömt hur det kändes, jag hade glömtbort hur ont det gjorde och jag hade nästan glömt -
att med en mening kunna skapa en sådan kaos, igen, är svårt att förstå, speciellt när jag hade glömt. Jag hade nästan glömt. Oavsett så bara genom sättet så hamnar jag på en plats där jag helt plötsligt inte är cool och snart vuxen, utan jag står som en liten vilsen flicka på din trapp igen. Igen hamnar jag på en plats där jag kanske helt plötsligt tar för mycket plats? eller är platsen förliten? vad är det? Och varför är det så? det känns som kläderna som jag fyllde för fem minutersen helt plötsligt är hundra storlekar förstora och att jag drunkar ni faktum.
Jag vet inte riktigt. men Tack iaf. det var jävlar på tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0